|
|
|
|---|---|
|
Hej. Min tjej är sugen på en bil och har ca 110-130kkr att spendera. Kommer troligtvis att pendla 6 mil om dagen med den. Vad har ni för tips? Har ingen hund/barn och inget speciellt behov av stor bil. Har själv tidigare haft Audisar med Turbo motorer så det vore kul att prova någon 6:a. Tacksam för tips... | |
|
M3 coupé ??? eller kanske en fin 328 E36 cabbe ? |
|
| E36 323i/328i coupe? | |
| Med tanke på att ni ska pendla och åka en del så tycker jag att ni ska leta efter och provköra en 323i som morten nä'mnde! En bil med okej soppa förnrukning och fullt tillräckligt med kräm! å komforten är väl inte å klaga på?! Vet dock inget om det själv med klagar inte på de 325 och 320;or jag kört... eller varför inte en 523i Sedan.. då har ni kanon komfort och inte så värst mera förbrukning vid 90-110! | |
| .. hm.. skall ju vara en som går relativt billigt 328 drar nog en del eller?!?! | |
| Vad anser ni om import / svensksålda ex??? Hur mkt skall det skilja i pris .. om det gör det på BMW?? | |
|
Jag tycker du ska kolla på E39:ans 520/523/528 till din tjej. Mycket säkrare än en E36. Du är väl rädd om din tjej? :) __ Länk |
|
| Den Importare som är kollad ´på BMW och så anser jag ska ha lite mera utrustning för att komma i samma pris. en som inte är kollad bör ju vara väsetligt billigare! Det är min känsla iaf! | |
|
E39 523i för de pengarna, inget snack :) Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
|
Personlig skulle jeg faktisk valgt E39 523i(A) '97-98 kanskje. Når det gjelder bensinforbruk så ta en titt på modellguiden: - E36 Länk - E39 Länk |
|
| Z3 1,9...perfekt tjejbil:-) | |
| E39 är den absolut mest prisvärda BMW:n. Ett fräscht exemplar av årsmodell -96 till -98 som gått cirka 15000 mil går att hitta för 110-130 kkr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.