|
|
|
|---|---|
|
Ca hur mycket ska man ge för en importerad 320 -91b med skinn, M3 speglar, remusblås och 8000 på mätaren? Har garanterat gått mer men är mycket fin både in och utvändigt. Den har även dimljus och motorn är mycket fräsch. BMW orginalfälgar samt rekondad. Bytta bromsar runt om samt nybes uanm. | |
|
Tjenare. Väldigt svårt och ge ett exakt pris då man inte ser bilen i verkligheten, men du skriver att troligen så är bilens mätare skruvad. Men bilen har skinn vilket är mkt ovanligt för en -91 och lite annat lull-lull. Gissar på ca 45.000:- /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Begärt pris är 55 000:- och jag tycker att det känns ganska rätt. | |
|
Tjenare. Mao så borde det inte vara några problem att få den för strax under 50.000:- om du kan pruta lite.. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Anders: Varför inte sikta in sig på en 320 med ärliga mil och väldokumenterad service? Det är ju inte precis ont om dessa just nu... Det är bättre att betala lite mer för en finare bil, det kan ändå inte röra sig om mer än 10' över priset på den aktuella 320:n för en fin sådan. Det blir enklare att sälja bilen om milen är ärliga och serviceboken finns. |
|
| Vad blir det för bil nu då Anders? :-) | |
| Jag fick 53" för min svensksålda 91:a som var i superskick med full servicebok. Har svårt att tänka mig att din bil skulle vara värd mer.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.