|
|
|
|---|---|
cdabox |
Som frågan lyder, vad får man för en sådan, men följande utrustning ? Regnsensor Multifunktions ratt Dörrhandtag, taklister, dekorgaller för luftinsläpp samt grepplist på bakluckan i karossens färg Skidsäck Dimljus Ögonlock Supersprint BMC CDA Box BMW Buisness RDS Stereo (CD) Färddator Klimatanläggning 6 Airbags ASC ABS m.m Vinterdäck (körda en säsong) Sommardäck på 15" BMW Lättmetall fälg (körda denna sommar) All dokumentation finns. Svensk såld hos BMW i sala. In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
| ...priset beror väl lite på mätarställningen också...hur långt har bilen gått? | |
cdabox |
oj missade jag det =) 5800 mil =) My bad =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
cdabox |
ingen som kan hjälpa mig här ? |
|
Ca 140-150.000 skulle jag tippa. Tror du får mer om du tar bort ögonlocken. Ger ett halvbra intryck enligt mig. Mr C |
|
cdabox |
jag har funderat på det, men blir det inte klegg kvar då ? Hur ska jag få bort det ? Jag har begärt 145, men ingen vill köpa, va fanken!!! |
|
Kanske var synd att du inte tog mitt bud förut då... Köpte den bilen jag har nu istället för 135.000:- |
|
cdabox |
jag får 136 hos bmw så det hade värkat dumt att sälja den för mindre. |
|
Tror du får omvärdera din bil, du kan inte räkna med att få bilen såld om du inte har prutmån på bilen... ...och tror inte BMW betalar dig 136.000:- cash, möjligen får du det för den i inbyte mot en dyrare bil som du då inte kan pruta på istället... |
|
cdabox |
jag vill inte debattera, men de har redan erbjudit 136tkr för den... o visst jag hade kunnat gå ner till 135, men då skulle det varit utan supersprint systemet och cdaboxen som är värt 10k bara det.... |
|
Cdabox, Om du personligen värderar avgassystemet och boxen så högt så ta hellre bort dom grejorna (och sälj senare om det går). Tror dessutom inte att någon med ambitionen att köpa en 316 värderar "lätt trim" särskilt högt. Då köper man nog hellre en något motorstarkare variant. Originalutförande bilar brukar vara mera lättsålda enligt min erfarenhet. Vill du verkligen sälja bilen (och relativt fort), sätt då det priset du kan tänka dig att släppa den för, plus ett par tusenlappar på sin höjd och var beredd att pruta. Länk Länk |
|
cdabox |
10k var ett höftat pris helt klart.... men men...smaken är ju som baken gällande vad man vill köpa eller inte köpa..... |
|
Ja, och efterfrågan styr priset... P.s Jag sålde min svensksålda 328-E46 för 10´mer än du begär för din bil. Länk Länk |
|
cdabox |
jo visst är det så, och sen är hösten den dummaste säsongen. Men saken är ju att en "naken" 316 är listad 135 i gröna listan...därför känns det lite dumt att jag bara ska få det för min....kalla mig seg =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.