|
|
|
|---|---|
|
Har försökt köpa tidningen BMW Scene på Engelska i Interpress butikerna. Eftersom det verkar finnas endast tyska upplagar har jag vänt mig flera gånger till Interpress om möjligheten att införa även den engelska versionen. Visst är det original språk men när nu BMW Scene har gjort sig besväret att skapa en tidning åt den stora majoriteten som inte pratar tyska så varför ska Intepress som mer eller mindre har monopol på internationella tidningar envisas att inte ta hem den? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Tjenare... Jag köpte BMW Scene på Engelska på pressbyrån i Kista Centrum en gång, kanske det var bara flax att den fanns eller? Du kan juh svänga in där och kolla om du har vägarna förbi... |
|
|
Tack Pär. kollade med stora pressbyrån i Solna centrum förra veckan som har tyska BMW Scene. Dem tar oxå bara tysk version nu...ska på bio i kista i veckan så ska kolla där ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Pär:an Stämmer bra att Kista Centrum har den ... finns i Pressbyrån längst upp i Food Courten ... next door to Boa (bolaget) typ. .::.::.::.::.::.::.::. Min bil@Länk |
|
|
tack grabs. nu äger jag ett ex! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.