|
|
|
|---|---|
|
Jag har inte riktigt bestämt mig, men överväger att sälja min 635:a och byta till en bil jag kan köra året runt. Tacksam för tips ang. värdering. 635 CSI - E24 Årsmodell 1986 Silverbronsmetallic Full dokumentation och komplett servicebok 11800 mil 99% rostfri, några små prickar på ena bakskärmen (åtgärdas) Originalstereo Alpinafälgar, original, dock omlackade i samma färg som bilen Skinnklädsel i mycket gott skick M-ratt, M-spak Import 2003, två tidigare ägare i Tyskland, varav en doktor med vinterbostad på Nya Zeeland | |
|
Kanske fel tid att sälja en dylik vagn...Men jag tror att pga låga mil och som det verkar fin också annars(synd på rostprickarna som du iofs skulle fixa)...så tror jag ditt "höstpris" hamnar i storleksordningen 55'. Vad skulle du själv "släppa" vagnen för kanske man törs fråga ;) Tror absolut på mera betalt framåt vårkanten...kanske uppåt 65-70'.Beror som alltid på din vilja att sälja och ev köpares "sug" efter en dylik klassiker :) OBS...Detta är vad jag personligen tror(ingen expert)...Har inte kollat runt så mycket angående E24:ans prisläge.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.