AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.560

Provkörning av M3 CSL. TV3 på torsdag 9/10 kl.20.00

Sida 1 av 5
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
inte missa det...!

Diesel-räsern
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Springer och sätter Påminna lappar i alla ögenfallande höjder!
CSL:n skall bli kul att beskåda. Fast antagligen får man väl bara se Dackewall göra rivstarter och sladda runt, runt i ett moln av rök. Jättetufft... Lite seriöst banåka vore roligare att se. Och då med någon driven banracingförare.

För egen del ska det bli roligt att få se inslaget om Jaguars anrika historia. Dessutom blir det visst provkörning av nya XJR. Mums...

th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Bjoerk: Det som är så sorgligt med att den kommer testas av fel program och fel person!
Ja... man skulle vilja se Sundfelt prova den... han vet ju vad han håller på med... en riktig runda på Falkenbergs banan.

___
Eller ännu hellre Tiff Needell. Mannen som gav överstyrningen ett ansikte.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Duger inte Stanley Dickens?????

//Thorssa
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Jag...skuille vilja se mig själv testa den! :)
Perkka
5-an ska ju testa den nästa måndag i MJ...

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ska bli riktigt intresant att få bedömma de olika testerna sen här! Den kommer ävl Testas emot nya Porsche GT3 med som jag förstod det! Ska bli rackarns roligt att se iaf!
Kuriosa: Under inspelningen av det inslag som kommer visas i Prestanda lyckades föraren buckla till vänster bakskärm på bilen. Tror inte att de kommer nämna detta, än mindre visa det.

///M

Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :)
Nya GT3 mot CSL...Mumma!

Jag tror att GT3 vinner dom väsentliga aspekterna.
längtar mer tills motorjournalen ska testa CSL:n än på 3:an på torsdag,känns liksom mer på riktigt i motorjournalen än på prestanda,men visst kommer man sitta framför burken kl 20 på torsdag..:)

Vill ha E30 igen!!
kan tillägga att jag stog bredvid en CSL idag i bilkön hem från jobbet som senare blåste förbi mig..:)
Måste säga att den har bra mycket mysigare ljud orginal än "vanliga" M3:an...

Vill ha E30 igen!!
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Lazereye: Och då låter ju "Vanliga" M3 redan den så himla mustigt.. huva huva... Bara å drömma vidare då!
Zafiro
Tror CSL kommer få bra poäng på ekonomi, resten kommer nog vara rätt jämnt dem emellan.
För att förtydliga så tror även jag att det blir jämnt i köregenskaps/prestandagrenarna, men att GT3 drar det längsta strået.
Zafiro
Fast den har ju redan vunnit ngt test mot Gt3 så det är inte omöjligt att det blir lika mycket poäng som tex testet mellan S4 och S60R blev.
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Tänkte bara påminna, 2h kvar :)
BAH!! Det är bara att börja lägga slantarna på hög! VILL HA=)) Men reportern va väl inte världens roligaste..?

HA d bäst

David
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Varför varför!?!?! Har man inte 800 000... *arghhhhh*

Näe men den bannan är så overkligt rolig att köra! Huva huva.. Ja vill ha M3 CSL *snyft*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.