|
|
|
|---|---|
|
Såg i nåt inlägg en länk där det var en bild på röd/vita bakljus till E36 i klarglas. Vet inte säkert men tror det var dioder som lyste, alltså inte en vanlig glödlampa. De var ruggigt snygga! Är det någon som vet var man kan hitta sådana? //Thorssa | |
|
Hittade dem själva. Det var inte dioder men de är grymt snygga!Länk //Thorssa |
|
|
Hej. Jepps, och ännu finare när dessa sitter på en bil. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tror det er en vanlig glödlampa som ljuser, men reflektoren gjør slik at det blir mange små punkter som ljuser sterkt - som kanskje kan forveksles med det ljuset som dioder gir. Slik er det på bilen min ihvertfall. |
|
|
Jepp, dom är ruggigt snygga... ska byta ut mina baklampor mot sådana i vinter.... Blir nog nice... =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
| dom kallas för "chrystal look" jag har satt såna på min E36.. | |
| Länk | |
| Gir dom bettre ljus også? | |
|
Skulle inte tro att dom ger ett bättre ljus.... är väl mest bara att glaset är klarare än original. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
cane |
Har såna på min, den varianten som är svart. Ser grymt bra ut, men kvaliteten på kablage etc är ganska dålig. Tillverkas av en firma i asien som heter DEPO. |
cane |
De är alltså inte LED, vanliga lampor. Finns en LED variant åxå, men inte lika snygg tycker jag: LED variant: Länk Mina "smoke/crystal": Länk |
|
Ska hämta mina Baklysen Crystal lookLänk Och dessa skärmblinkersna på Fredag Länk Har redan klarglas framblink så jag hoppas det kommer att passa finfint vad tror ni? BMW FOR EVER!!! |
|
|
Dom ger lite bättre ljus också tycker jag. 2 bilder till Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.