|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
theprophet: hur kan du tycka att Mercedes nya SL är trist ??? "utgå ifrån vad för trist som helst och få det till ett monster !" Visserligen får alla tycka vad man vill men ifrågasätter om en SL kan kallas för "ful taxibil" Antar att det är skrivet med humor !!! / Martin |
|
| theprophet har ju redan i tidigare trådar skrivit att AMG är tråkiga bilar med kassa motorer, de är helt enkelt fula taxi bilar.. Ja herregud, vad säger man. | |
| Jag tål inte MErcedes Design.. (om vi nu kan kalla det design) vad ändrar man för varje bil som kommer!?! kikat flera ggr på SL cabbar.. Och kom på varför de hete SL... drar lite snabba paralleler med Sthlms trafiken... näe.. jag tål dom inte! Säker tunderbar prestadna.. men vad ska man med det i en ful bil?! | |
| jag har aldrig ifråga satt AMG.. däremot MB.. inte sagt nått om de AMG trimmade monstrena! | |
|
Smaken är ju bekant som baken... hårig :-D // Erik ---- No real power, just turbo shit! |
|
|
missade visst ett "som" mellan 'ju' och 'baken' ;-) // Erik ---- No real power, just turbo shit! |
|
|
Jo, jag läste också i AMS att BMW skulle turbomata. HOPPAS INTE ATT DET STÄMMER Jag tycker att det är en del av BMWs charm att inte ha en stressfläkt. |
|
|
Har inte ALPINA nyligen stoppat i en kompressor i en bil? |
|
|
Är det bara jag som är emot Turbo/Kompressor ? , kom igen nu BMW ska inte ha Tubo shit i sina bilar , så kan man lika gärna köra Audi eller vilken märke som helst :(( ja är emot överladdning helt o håller iallafall , tycker att det fina är det jä,na draget över hela registret men men åsikterna är olika Keep Your distance this is a BMW ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.