|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Fick inbrottsförsök i helgen på min BMW men de kom aldrig in i bilen.Låskolven var söndertrasad. Är det någon som vet hur larmet funkar? Går det igång endast om någon försöker starta bilen utan nyckel? Larmet gick inte igång (vad jag vet) när de försökte komma in i bilen. Någon som vet något om något? Tack för alla svar! //Marcus | |
|
jag har med larm på bilen men undrar hur man ska få den igång att tjuta!! Sitter man i bilen händer det inget, däremot öppnar motorhuv så larmar den likaså baksätet! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Aha!Kanske skall testa och öppna huven då? Har hittils inte fått det att tjuta. Har låste bilen och gungat den så mycket jag orkat med inget tjut. Måste ju kolla det innan jag använder försäkringen. Om larmet är ok får jag en själv- risk på 1000:- istället för 3000:- vilket är lite skillnad. |
|
|
Tyvärr så är nog inte org.larmet till 535-89 godkänt hos något försäkringsbolag. /Wengen |
|
|
hmm glömde nämna att om man lyfter bilen så larmar den med! Men min försäkringsbolag har godkännt larmet och startspärren! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Fick precis reda på från BMW att om man använder en skruvmejsel till att öppna dörren med så avaktiveras larmet.Hehe! Det är ju guld......NOT! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.