|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag undrar om någon här kan ge mig ett tips om vilken bil ni hadde valt...Jag ska köpa antingen en 325:a eller en 328:a 92-96 e36 vilken hadde ni valt??? Försten vett någon vad man ska tänka på när man köper en sådan, det finns ju så mycket man ska tänka på....Föresten hur många hästar skiljer det sig och hur mycket skiljer det sig i försäkringen, själv så har jag full bonus och bor i en litte hålla "by" Tacksam för svar | |
|
Det skiljer bara 1 hk,men eftersom du har 2,8 liter i 328:an,så är det mycket bättre vridmomeny.Och du känner stor skillnad.Välj 328!! Skiljer inte mycket på försäkring heller.Jag betalade 3500:-/helår för min 328 E36. 325iC-93,328iC-96,M3-94,320i-00,328i-98, |
|
| Det är inget att snacka om, välj 328:an. Visserligen lite dyrare att köpa men precis som Jojje säger är vridet mycket bättre, framförallt på låga varv. | |
|
Oki men ni ska ha tack, då blir det en 328 om man hittar en till rätt pris och i suverent skick.... |
|
|
Köp en 328 och byt ut insuget till 325:ans så får du ut en bit över 200 hk. 328:ans insug fungerar som restriktor |
|
|
Kan du göra samma operation på en E46 328? Har sett att insuget inte ser likadant ut som på E36. ///Nicklas |
|
Sammy Lundin |
1 hk...50Nm... ta 2.8:an MAX power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.