AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.380

Första bil "18" för 50 000:-

Sida 3 av 3
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
I min värld så ser jag att de flesta bilarna med de årtalen v nu diskuterar som har gjort 13 000 mil oftast har inkommit hit till sverige bara för nått år sedan.. och om man nu anser dessa bilar vara trovärdiga så.. JA.. men jag gör då verkligen inte det iaf! tror inte ett smack på alla låga milagade importbilar!! Speciellt inte en så pass rolig bil som 325! Jag nöjes kör ju med min 525i touring!?!

Men det finns undantag som sagt! Såg en 525i E34 för ett tag sen här på Powerbörsen som var svenskåld och hade gåt 9000 mil.. alltid förvarad i garage.. nån här på forumet köpte den och sa att bilen var som ny! Så visst gå det att hitta.. men då får man nog leta med!

Jag kanske är ensam om mitt resonemang! Sorgligt i sånna fall! För skicket är bra mkt mera avgörande än hur långt bilen har rullat! Nästa gång jag köper bil.. så kommer jag titta på lacken enbart nästan! är den fin så är det lungt.. för den är jobbigast att jävlas med och rost då! Chassi delar går att byta! Jobbigare med lack och plåt! För mig iaf!
Bmw ludde
Håller med i ditt resonemang, men fakta är den blir mer svårsåld med mer mil...

Det jag kommer att kolla nästa gång jag köper en bil är som du sa lacken samt under bilen för ev. läckage.
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
BMW ludde: ja sant.. läckage kan ju bli otrevliga att fixa med också!
Si
765
Simon01
120dM -08
du har mail Regge!
du har mail Simon01!
Mu
205
Murdock
325iM sedan -06
Här har du en fin bil.. Hör av dej om du är intresserad..
Länk

/Micke
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
Får man inte en X5a i sverige för dom pengarna snart:-) Era avgiftsbefriade ostar!

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.