|
|
|
|---|---|
|
Vill bara säga att BMW M3 är världens bästa bil!!! nån som håller mer?? | |
| Ja, jag har då inte kört ngn bättre o roligare bil än M3:an. Finns säkert supersportbilar som är roligare men dom kostar ju några kronor mer o är knappast speciellt praktiska, vilket M3:an är | |
|
Jag har kört M3 3,0 E36, den bilen var rolig att köra. Efter att man har kört en sån så vill man inte ha någon annan bil. BMW M POWER!!!!!!! //Schnitzer |
|
|
Roligt, bra, bäst. tja rår väl på vad man ser efter. snabb finns hur många snabba roliga bilar som hellst. Snabb o praktisk ex audi RS4, RS3, S4. merca amg bilar? el den är ju inte direkt billig M3:an heller. Rydberg |
|
| RS3 ?????????????????? | |
|
RS3 skulle jag också gärna se... |
|
bmwluver |
Kul att höra, för jag har just lagt min beställning på en, får den dock först i juni '02... provkörning får jag göra på ett test-ex v 47... gissa om det ska bli kul! Hoppas bara på barmark o +grader... :-) |
|
RS2 var väl meningen att det skulle stå. Rydberg |
|
|
M3 kanske inte är världens bästa bil men den är i alla fall en ruggigt bra bil...om man te.x jämför M3:ans nypris i mot en te.x Lamborgini så får man ju ut mer av pengarna i en M3 än vad man får i en Diablo även fast den har mer pulver och fräckare design än vad M3:an har.... Håller ni inte med? |
|
KaLLeSpeCiaaL |
M3 ÄR EN LITEN (TJEJ) BIL 325 cabben e helt värdelös jag har,M5:an e grym,bara hoppa in 4stora killar o gasa gäääääääärnet till alla maffia mötena (asg) |
| skulle inte vilja kalla den tjejbil.. liten, visst, men att kalla en bil för tjejbil är nog lite överdrivet i alla lägen. bilen är vad du gör den till.. | |
|
M5=Kombibil....M3 är ju den riktiga maskinen om det är racing vi snackar!Köp dig en M3:a så förstår du vilken fin kärra det är. Mvh Ricke |
|
|
Köpte min M3:a för skoj skull, tyckte den var häftig(alltså min första bmw). Villa prova på "riktiga" hästkrafter, har nästan bara åkt överladdat innan. Det räckte för mig, farsan provade bilen och det räckte för honom(väntar på sin M3:a). En arbetskollega provade min M3:a, det räckte för honom, han köpte min. BMW skulle klassas som drog. |
|
|
Visst är M3AN prisvärd inget snack om saken, men att jämföra med en Diablo är nog att ta i lite väl mycket. Lamborigini riktar sig nog mest åt de snuskigt rika som älskar att glassa runt i sina supersportbilar och om M3an inte byggs i sådär jättemånga ex så är ju defenitivt inte en lamborigini masstillverkad,så dom ligger i en helt annan prisklass och division, och varken M5 eller M3 är några supersportbilar, även om vi som äger dom ofta tror det. |
|
| Nej precis men det är väldigt bra bilar. Och jag tror ingen annan bil kan matcha m3ans prestanda / körglädje / utrustning och design i samma prisklass! Helt klart men det går ju tex inte jämnföra med de värsta porsche bilarna / ferrari för att inte snacka om Lamborghini :) | |
| Det har du rätt i finns nog inte många utmanare i den prisklassen, men folk som har pengar och vill ha en renodlad sportbil, och tycker att tonvis med utrustning inte hör hemma i en ren sportbil köper ju inte nå´n M5/M3 ,möjligen till vardags då,.. känslan att tex få dra ur en Ferrari F40 med oljud och allt som hör sportbilar till måste vara något helt otroligt,men dock få förunnat | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.