|
|
|
|---|---|
|
Blir så jävla trött!...igår kväll rök den andra tryckplattan på en månad! Den första var en BMW orginal och exploderade vid 7000rpm på treansväxel precis när jag kopplade för att lägga i fyran..=( Då var den ca: ett år gammal! Den jag satte dit istället var en pirat men ändå en sachs..varvade lite vid ett rödljus och pang!!..samma sak igen!! den ska väl för f*n inte pajja av lite varv?! ok om man lägger burnisar vid var ända rödljus men det har jag ju inte gjort! Någon annan som haft samma problem? Motorn:Alpina B6 2,8 m30 -86 Mvh Jocke www.frid.cc | |
|
Ser du vad som gått sönder eller är hela tryckplattan skrot när du tar bort lådan? Händer det inge med lamellen? Blanka däck AB Länk |
|
|
Lamellen ser hur fin ut som helst! Det är (ska försöka förklara) för att tryckplattan ska kunna fjädra så sitter det tre st "stål band" nitade mellan korgen och delen som ligger mot lamellen..(blev krångligt det där) Det är två av dessa som ryker rakt av!!, vilken medför kraftig obalans och att kopplingen ligger i lite hela tiden.. Mvh Jocke www.frid.cc |
|
|
tjena frid. vad säjer dom du köpte tryckplattan av? |
|
|
Tjena..BMW har jag inte pratat med..ska prata med dom andra imorrn.. Mvh Jocke www.frid.cc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.