|
|
|
|---|---|
|
Har problem med att eko-mätaren och varvräknaren inte fungerar på min 520 -91. Har sökt på forumet efter liknande problem och upptäckt att det är ganska vanligt. Det stående tipset är att byta ut si-batterierna. Kan det vara dessa även om jag testat att sätta in en ny(visserligen begagnad) instrumentering. Bytet hade inte någon som helst inverkan på funktionerna, exakt samma problem kvarstod. | |
|
Min ekomätare "pendlar" lite.. man får ju en viss uppfattning, men det känns inte kvalitetsmässigt direkt, hehe.. Hur som helst, jag har även små smygproblem med tankmätaren, och tempmätaren verkar visa lite fel den med.. Ska försöka få lite hjälp av TheProphet imorron å byta dom, så jag kan nog återkomma till dig om det löste mina problem! Dom sägs ju iaf spöka med det mesta på instrumenteringen, utan givet mönster så... // Björn Eriksson |
|
|
Har du SI batterier på din bil då? som du kanske vet så har dom flesta inte batterier utan kondensatorer, men visst finns det även med batterier. www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.