|
|
|
|---|---|
|
Hallåj allesammans, Har ett litet problem på min E46:a coupe, passagerardörren är svår att öppna utifrån, när man drar i handtaget lixom reagerar den inte så man får upp dörren... (visst är de elektriskt och inte mekaniskt på dom?) Funkar ibland om man sliter lite försiktigt i dörren... Någon som haft samma problem? Vad är det som är fel? | |
|
Hejsan! Jag hade samma problem på min bil. BMW åtgärdade det. Det är mekaniskt öppning, men det sitter en brytare för att rutan ska ned lite då det inte är dörrkarm. Hör med BMW hur det går till, eftersom jag inte gjorde det själv så kan jag inte svara... Men det är en justeringssak! //Tobias |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Pär:an: kolla av din hetmeil, Funkar det inte så får du mejla mig en annan adress som tar mera MB ///MVH Hasso Länk |
|
Tjena Hasso, Funkade inte så jag har mailat dig min jobbmail som tar större filer... Tack så länge Hasso och till dig med Tobias... |
|
Cabrio |
Jag har samma problem på min E46:a, har ni nån bra lösning så skulle jag bli jätte glad om skulle vilja delge svaret till mig också. tackar på förhand ====== Mvh Tobbe 328 Ci 00 |
|
Efter att prova att med att ljustera mina dörrhandtag utan resultat gav jag upp och lämnade in bilen på BMW i Solna, dom konstaterade att hela låskistorna var slut, låter för mig helt otroligt på en bil som rullat 6000mil, snacka om dålig kvalitet. Och det roligaste är ju kostnaden... 3800:- per dörr... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.