|
|
|
|---|---|
|
Vad tror panelen om denna?: Länk vilket år var det problemet med mätarställningen löstes? (att den stannade på 299960 km) Mvh ///Patrik (OO=00=OO) "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" | |
|
Iskall modell och färg. Verkar iofs välskött och har ac samt 17" fälgar. 25K? Länk |
|
|
tyckte den såg bra ut, iofs så är ju vit en relativt vanlig färg också. jag är litet utav en M20-älskare, gillar motorljudet så oerhört mycket. men jag vet att m20 har problem med toppen men det är skitsamma tycker jag, allt kan ju fixas, lr hur? resonerar såhär när det gäller bilar: jag köper en bil som känns bra och rätt oavsett historik, det kvittar om jag åker på nån reparation ibland, dom smällarna kan jag ta! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Copy: Amen!! Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Hiskeligt snygg.... Nu har jag ju också en vit men den är inte nerlackad och har inte vita blinkers men...... Läste på någon sida att man kan kolla det med mätarställningspluggen genom att hålla nere trippmätarknappen och samtidigt skifta tändningslåset från läge 1 till 2. Om man då fick upp ett led test så var pluggen ok, annars fick man byta. //Huggo Vit utanpå och röd inuti |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.