AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
907

Z4 i bilsport 21

Tjena!!
Jag har alltid tyckt att Z4's design har varit en aning ofin, men jag måste säga att Schnitzer's Z4 på sida 14 är bland det coolaste jag sett i roadsterväg, iofs har denna hardtop och de kallar den Topster :-P
Någon som håller med??
Men tacka vet jag Z3an och dess karamell-design ;-)

//Svebba
BMW Z Power
Här finns mer info om den: Länk

Den har en trimmad variant av M5 E39-motorn, yeehaa! :D

///M

Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :)
hmm, den kanske inte var så snygg ändå... men kaxig som inget annat skådat! :-P

//Svebba
BMW Z Power
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Det var nog bland det fulaste jag sett!!!! ( men de tekniska specifikationerna verkade intressanta......)
Grymt retro! Jag diggar den tvåfärgade koncepten. Lite som Weissman Coupe. Jag är dock lite skeptisk mot just orange...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
fan det var ju färgkombinationen som var der grymma, med just dom färgerna.. kanske blått istället för orange

//Svebba
BMW Z Power
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Specen var ju trevlig, men om Z3 coupen får antingen gilla eller hata kommentarer, så lär ju denna bara få hata. Så ful får en bil inte vara!!!

/Caspar
jorå Carspar det finns värre. Kommer du ihåg gestapogröna Z4 på BMW i Solna? Länk

____
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Z3c: Jo den var verkligen inte vacker!! Fick de den såld eller är den numera omlackad?? Vem köper bilar i sådana färger?? Det rullar en mintgrön Z3 Roadster i stan och det är bland det värsta jag sett i färgval....

/Caspar
dom drar ju till sig blickar iaf!! hehehe

//Svebba
BMW Z Power
Nu finns schnitzer Z4an i senaste BMW Car. Stor artikel som heter ZZ topseter. Någon som har läast den? värt att köpa tidningen?

____
/// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV.
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
Z3c: man kan väl alldrig köpa FÖR många BMW tidningar ;-)
Visa användare
132
Krokodil
BMW Z4 3.0
Klart den är snygg !

En Z4 oavsett färg äter ju Z3 till frukost

Det är ju som att jämnföra Cameron Diaz med Laila Freivalds eller nått

mohahahahaha

/K

Kan inte minnas att det var den slutsatsen jag drog i somras när jag såg dig försvinna i bakspegleln ;-)

För övrig. Dumt jämförelse. Ingen jämför för exempel Z3 och Z1 eller Z4 och Z8. Det är olika bilmodeller. Därför heter nya roadstern Z4 och inte Z3. En 328 eller en M3 kan man jämföra för en nyare ersätter den äldre modellen men med Z så är det olika bilar oh därför är det att jämföra äpplen och päron eller för att använda din jämförelseteknik: Pamela Andersson mot Isabella Scorupco. Vem gillar du mest ?

____
Måste hålla med Z3 4 ever i denna fråga. Att jämföra z3:an med en Z4 känns relativt ointressant och irrelevant. Eller vad säger du krokodil? Att min bil har nästan hundra hästar till, styvare chassi och ett ordentligt tak gör ju inte att jag påstår den äta z4:or till mellanmål heller ;)

Båda bilarna har sin charm, oavsett modell eller utrustning, så långt kan vi väl ändå sträcka oss. Intern- kannibalisering har aldrig gynnat någon..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Sen att M coupén blivit utnämnd till "car most likely to look like a penis" gör ju att det här är lite känsligt område ;) Fast jag klagar inte :)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
mbolo: penis förlängare har fått ett nytt synsätt med andra ord :)

Ja gillar Z3 coupen, den är udda, ovanlig och snabb.
Så ska de vara!. Ja föll för 330ns underbara motor och vackra men ack så diskreta linjer.

BMWCS Syd #05392
Snälla bruka sökfunktionen.
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Visa användare
132
Krokodil
BMW Z4 3.0
He he ville bara röra om lite i grytan, kolla om ni va på hugget :)
Trevlig helg alla Zääätor

/K
Tu
6
Ture
318 ti
Inte min smak!! Men som tur e så e smaken som baken!!
Dufvis
Isabella.... ;-)

Hellre en förutfattad mening än ingen åsikt alls.....
Dufvis: visst fan är det Isabella!

____
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.