AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
512

beemwe playboy:

glassmannen
tjena beemwe playboy! vad tycker du en vit svensksåld 325:a -88 är värd? är du intresserad? 22500 mil, s-bok (lämnade in den på inspection 2 för en månad sedan = 7300 spänn), vit och inga mekaniska fel. det enda som skämmer bilen är en liten blessyr på höger bakskärm, kostar ca 2500:- om man lämnar in det på plåtverkstad (ej bmw).
svar uppskattas!
/MVH Kalle

let the Best Machine Win!
BeeMWe playboy
Ta är för dragen för att säga något smart n u men det låter lockande, vart finns den+

mvh

Carl Adam

P.S man får tydligen inte dansa me dbar överkropp på krogen, vakterna blit tjuriga å kastar ut den,...

Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm.

(M)irc Dalnet #bmwpower
glassmannen
Skrik att du kör bmw så får du säkert komma in igen :-)
bilen finns i vallentuna några mil norr om sthlm. taklucka, m-ratt, träinlägg (ovanligt på e30) och säkert nåt mer som jag har glömt just nu. och så det viktigaste av allt; INGEN WUNDERBAUM! bilen luktar alltså inte skit.....
vad tycker du att den är värd? ska ställa av den i vinter, har köpt en nissan bluebird (KUL VA) som vinterbil. har riktat in mig på en e34 till våren och hade egentligen tänkt sälja den till brorsan, han vill köpa den men jag vet inte om han får ihop några pengar.
jaja hursomhelst lägg ett bud så får vi se....
/MVH kalle

let the Best Machine Win!
glassmannen
nå, vad säger du?
BeeMWe playboy
Maila bilder på den till carl.adam.andersen@home.se

/CA

Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Möjligen en E34 525-535(ej röd/vit) i bra skick med lite lulllull. S-bok. Gärna nära Uppsala/Sthlm.

(M)irc Dalnet #bmwpower
glassmannen
har tyvärr inga bilder, ingen digitalkamera......
BeeMWe playboy
Hm nja inte vit... Röd och vit håller jag mig borta från typ. Om den är vit ska den vara mint-condition.

Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Möjligen en E34 525-535(ej röd/vit) i bra skick med lite lulllull. S-bok. Gärna nära Uppsala/Sthlm.

(M)irc Dalnet #bmwpower
glassmannen
ok, då åker den in i garaget över vintern då :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.