|
|
|
|---|---|
|
Jag har lagt upp lite film på bilen nu. Amatör som man é så blev det inte så där jätte bra, men det går ju å se vad som händer iaf. ;) //Ticco www.ticco.com | |
|
synd att man inte kunde spara som. =( Länk |
|
|
Får du inte frågan om du vill spara eller öppna när du klickar på länken? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Fixat. //Ticco www.ticco.com |
|
svintoleffe |
jag komer inte ens in så, kommer bara till första sidan sen kommer jag inte längre. Leffe |
|
svintoleffe: Vad kör du för upplösning? //Ticco www.ticco.com |
|
|
nice =) //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk |
|
|
hehe, helsikes vad limmets bakvagn gungar i "Första repan med BMW'n" gick ju bra båda två "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
svintoleffe |
Ticco jag kör 800-600, i upplösning. Leffe |
svintoleffe |
Jag ändrade upplösning då funkade det. Leffe |
|
He He jag vet.... vägen e frukansvärt ojämn på den sidan jag kör på... Ticco valde den bästa filen:o) Mvh Limmet |
|
|
Hehe... Försök inte Limmet. Du vann den gången, det kan ingen ta ifrån dig. Men jag har bestämt för mig att Ticco har vassare tidkort än dig? Om du bara ser till att köra på strippen som du kör på gatan så kommer det gå fort nästa år! Mats |
|
|
Ja jag vet Mats.. det går aldrig lika bra på tidkorts körning som på gatan...Hmmm det e nog Nerverna:: "nu måste jag köra bättre än ticco" Tänker jag nog :o) Jag trivs ju bättre på gatan.. He he... Mvh Limmet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.