|
|
|
|---|---|
|
Halloj allihop! Min ena lampa till fönsterhissknappen har gått på min E30. Så jag ringde BMW o skulle kolla om den fanns innne. Då får jag höra att den lampan inte ens finns i reservdels-sortimentet!=( Jag har kollat på mackar och elaffärer efter liknande lampor men hittar inget i närheten. Någon annan måste ju haft detta problem oxå, tacksam för alla svar! Mvh David | |
|
Stämmer mycket bra att det inte finns att bara köpa lampan hos bmw utan man måste köpa hela knappen. Jag hittade en lampa som passade till min fönsterhiss i och för sig till en e36 men det kan ju inte skilja så mycket. Det var hos Elfa jag hittade den. Länk |
|
|
Tack för tipset! har hört nån annan som nämt ELFA och de har ju en massa lampor. hur ska man veta vilken man ska chansa på?=/ du kommer möjligtvis inte ihåg vilken lampa d va? //David |
|
|
Kommer inte ihåg vad den hette,hittar den inte heller på deras sida. Men ta lös din knapp och ta ut lampan och kolla vad det står på den,och så ringer du Elfa så kan dom säkert hjälpa dig Mvh\Macke |
|
|
Hmm.. det står inte ett piss på lampan=(. Ingen annan som har varit med om samma sak till E30?? Mvh David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.