|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om någon brinner av nyfikenhet på hur dom nya skylthållarna ser ut så ligger det färska bilder på Länk :) Mvh /Janne, AutoPower.se |
|
|
Mosse, Hahah!!!!! |
|
|
Är det bara jag som får AUTOPOWER till mer än sju bokstäver - hur har ni fixat plåten? :) När det gäller reg. skyltshållare ska jag nog fingra till ett eget "BMWPower", Autopower kan ju sitta på vilken bil som helst känns det som... /Manray/ |
|
|
Manray, Photoshop, kallas det :))) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle: Jag är smickrad av din tilltro till mina Photoshop-kunskaper, men det är faktiskt en "äkta" skylt. Det är lite smalare typsnitt på tyska plåtar, så ett hjälpsamt Zulassungstelle kan klämma in 9 tecken på en plåt :) Mvh /Janne |
|
|
Jag tyckte det var lite väl bra gjort för att vara PS! ;) Kaxigt med nio bokstäver i Sverige! :) /Manray/ |
|
|
Oj jisses, den där svalde jag med bete, krok och halva linan :-))) Tänkte att "Usch vilket jobb Janne måste ha haft med att photoshoppa skylten sådär skickligt från alla möjliga vinklar". Ingår en sådan skylt om man beställer skylthållare? :D Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tyskreggad o allt får man bilen dessutom. Då höjs värdet på den va? ;-) Funderat på loggan/skylten uppe till vänster. Det förefaller stå "SE" där på landskoden, men visst har vi väl bara "S" :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Patrik: Det står .SE för att vara exakt. Det är jag som Photshoppat dit det men det ser kanske bara konstigt ut? Mvh /Janne |
|
| Nej då Janne, det ser mycket bra ut! :) En bra och rolig idé som jag upptäckte först igår, om jag inte minns fel. | |
|
Janne, säg som det är nu du har så mycket fritid och inget bätttre för dig så du la ett par hundra timmar på att fixa till hela skylten i photoshop:)) Asken |
|
|
Äsch, det gjorde jag på 2 minuter samtidigt som jag kodade upp nya shopen, lade in ett halvdussin galleribilar och fixade in ett par frilansarreportage... :) Mvh /Janne |
|
|
Så tack vare Jannes kodning så är Shopen öppen nu :)) länken finns i menyn till vänster !! mvh Kent |
|
|
Som den "shopoholic" jag ändå är så har jag redan handlat. Väntar nu ivrigt på paket på posten. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.