|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
sportsbmw |
Tjabba! Nu så har ju "Börsen" uppdaterats, men var är den lovad shopen!?! Skulle vara roligt om den kunde komma igång snart, tror att det är mer än jag som skulle tycka att det var kul, eller!!?! :) mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Tror faktiskt att ni på BMWPower skulle ha en bra marknad för att sälja dekaler med texten www.bmwpower.nu Jag kan nästan garantera en succé! ///Tomas 528i -86 |
|
| Jag skulle kunna tänka mig att köpa en nummerplåts-hållare där det står www.BMWPower.nu | |
sportsbmw |
En liten notis........ Om regskylts hållare blir aktuellt, hoppas att dom isåfall även finns att köpa till små skyltar. mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Jahopp..Nu tiden gått..Och nummerplåts-hållare där det stod www.BMWPower.nu har man sett på lite olika bmw bilar runt om i sverige.. Kommer det att komma en "uppföljare" med www.autopower.se ??? ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det ska det göra inom en snar framtid säger rykten. Så hav lite tålamod. ///MVH Hasso Länk |
| fast bmwpower är coolare! ;) | |
|
Jo visst är BMWpower skylten coolare.. Men jag sålde bilen med den hållaren och nu har jag ingen.. Så är det nån som har en BMWpower hållare över så köper jag gärna den =) ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
| Det råkar inte finnas nå gamla bmwpower prylar kvar till salu än?? Min favorit keps och favorit tröja börjar bli lite slitna!! ;) Vill inte ha nåt där det står autopower, gillar inte det bara! | |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tyvärr så finns det inget kvar av lagret , dessutom får inget säljas med den texten pga BMWs upphovsrätt. ///MVH Hasso Länk |
-BeeMWe- |
Skänk dem, om de funnits :) |
|
När kommer det autopower-prylar? ------ BMW CS #04839 Min 525i: Länk |
|
|
När kommer det autopower-prylar? ____ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
AutoPower-prylar är på g :) Någonstans kring 1/5 hoppas vi på att ha en shop med begränsat sortiment uppe. Välkomna då. Mvh /Janne, AutoPower.se |
|
| Säljer ni ut gamla BMWPower prylar billigt nu då? ;) | |
Mosse läs mitt inlägg ovan :)) ///MVH Hasso Länk |
|
hm längtar redan MvH Bmw 4-ever |
|
|
Haha! Jag hittade ett spegelvänt ///BMWPower.nu fönsterklistermärke i min verktygsväska som legat där utan att jag visste om det, nu pryder den bakrutan på Bimmern. /Wille |
|
|
Förste som beställde nya autopower.se skylthållare:)) Asken |
|
|
Asken: Var ska du sätta dom nånstans? :) Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Blir man stämd när man kör runt med BMWPower klistermärken nu då? Ringer väl nån Tysk Advokatbyrå snart..... "Allooo...Bitte nicht använden der klischtermäärke!!! RAUSS!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.