|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Säg va ni tycker | |
|
Sorry Länk |
|
| Äntligen någon med Volvo som tänker i rätt banor, mina kompisar är helt insnöade på Volvo. Se till att åka från dem nästa år så man kan komma och peka i ditt motorrum och visa vad det ska stå på ventilkåpan... Kolla deras bilar på vår hemsida www.laddtryck.com | |
Oakman |
Smaklöst... // Olof (Ja jag känner till sökfunktionen) |
|
Oakman: ja det gäller att vara trångsynt. Oldtimer: nice vettu man har ej sett filmen än =( BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
Skyst ös i kärran.. Fungerar knock link bra?? |
|
|
Så jä*la rätt... Två bilar är fler än en.. |
|
| Ikisen.... fungerar bra när man väl justerat in den. | |
|
Vad menar du med "justerat in den" Ska man ställa in känsligheten på den, eller? //Ticco www.ticco.com |
|
| limmet du har förstått detta hehe | |
| sorry Ticco?? | |
|
Okey, måste nog investera en sådan. //Ticco www.ticco.com |
|
| Vart finns de ticco? | |
|
Motor Nord //Ticco www.ticco.com |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
| tack tack! | |
| En sådan tror jag att jag sett ritning på hur man tillverkar en egen på internet med knacksensor från saab turbo. Ska kolla om jag hittar så ska jag snickra ihop en! | |
|
Mycket fränt!!!!!! MVH Morgan. Länk |
|
|
Vad har ni för koppling och svänghjul? Det ser kul ut! Hur långt går mätaren på en sån volvo stämmer mätaren? |
|
| Visst stämmer mätaren . 200 går den till.. | |
| SIkko-svänghjulet är från M20 kopplingen har jag köpt på KG trimmning 455nm+sinterlamell från dalhems men jag tror att lamellen är på väg att ge upp så jag byter nog allt ihop i vinter.Mätaren stämmer väl som dom brukar göra :) Mvh Christer | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.