AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
922

Saknar BMW

eing9911
Jag saknar att åka BMW. Åkte med min kompis "335" igår och insåg att en 3,5 är ju minimum egentligen på en e30. Satan vad den gick gott men å andra sidan så har jag ju inte åkt BMW på 4 mån då jag har en Ådi 1,9 tdi "Hua". Jag ska nog skaffa mig en e30 igen och ha som lekbil men då med en M5 motor bara för skojs skull. Dom måste ju vara helt sanslösa egentligen, eller?

MVH Henrik
No
77
NoSpeed
E30 316 -88
E21 320 -79
E21 318 -81 R.I.P
Jovisst skulle det vara skitkul med M5 motor i E30 men det blir väl nog besiktningsproblem =o(. Vad gjorde din kompis 335 0-100 på? Har nämligen planer att sätta en 535-maskin i min 316 om det inte blir att turbokonvertera.
eing9911
Har ingen aning om vad den gör 0-100 på. Han har precis satt i motorn och nu till helgen ska den ur igen för att till vintern rivas isär och sugtrimmas. Han siktar på 250-260 hk. Angående besiktning så är jag nästan beredd på att skita fullständigt i det och helt sonika ta smällen om jag åker dit. Det kommer troligvis i så fall bli en bil som körs några enstaka kvällar på lämpliga ställen och på div banträffar i så fall så ska man till någon bana så får man väl skjutsa den på en trailer, kanske.

MVH Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.