|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, vad hare vi att föreslå då!!!??? Förslag från min sida bimmerpower, beemerpower bayerpower (bmw kommer ju från bayern) osv... Häng på och föreslå!!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" | |
|
Jag tycker det är bra som det är. Har mycket svårt att tro att sidan kommer ändra namn fler gånger inom den närmsta framtiden. beemerpower vore väl ytterst olämpligt, då en beemer är en BMW med maximalt tre hjul, och denna sida riktar sig till BMW med fyra hjul. Mvh, Kalle Hansen ___ Länk |
|
-Daniel- |
det är nog ingen idé namnet är ju redan valt och namnet är ju inte det viktiga utan inehållet självklart är ju bmwpower det ultimata namnet men det går ju inte så det är inte så mycket att göra åt det |
|
Jag brukar aldrig säga bimmer men det är ju ändå bättre än auuto. Bimmerpower är mitt förslag. Eller bpower.se? bemwepower.se ;) |
|
|
AutoPower får duga, vad sidan än kommer heta så kommer inget namn slå BMWpower. Det var säkert inte helt lätt för PowerCrew att komma på ett BMW-relaterat namn i den situationen som dem sattes i, det verkar som om processen med namnbyte har gått fort. Vi får vara glada att sidan fortfarande lever, SÅ frukansvärt hemskt är det väl ändå inte... Innehållet består ju! ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
M-power.nu Bumse-power.nu Reale-power.nu |
|
|
det handlar inte om att duga utan det handlar om ett namn som får alla att dra på smilbanden varje gång man drar in adressen i adressfältet!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| BWMPOWER låter ju | |
|
onödig tråd! skriv på petitionen i stället Länk och hjälp kämpa att få tillbaka det rättmäsiga namnet BMWpower.nu MVH Gunnar |
|
|
Har tre namnförslag: 1. www.bilpassion.nu 2. www.körglädje.nu 3. www.bilentusiasterna.nu |
|
|
www.DriverPower.nu ;) /Manray/ |
|
|
1. bmwfan.se 2. dinbmw.se 3. bmwfantasterna.se 4. come.to/bmw Länk |
|
-Daniel- |
Jörgen alla dina alternativ inehåller just BMW som INTE bmw vill att man ska använda |
| www.M-Power.nu | |
| Länk? | |
|
debaraaak.se Länk |
|
|
www.autopower.se Två bilar är fler än en.. |
|
|
Jag tycker det är självklart att vi skall driva vidare på att få behålla namnet, om bmwpower dock tvingas byta namn skall dock namnet ha stark anknytning till BMW, namn som autopower är enligt mig därför uteslutet. Då det är dags att vi utvärderar vad som verkligen ÄR BMW; vilka känslor, detaljer och särdrag som vi förknippar med våra glädjemaskiner och som gör att våra bilar står ut från mängden. Kort sagt: vad är BMW för oss? Personligen tycker jag att få saker utmärker BMW så starkt som just njurarna, så varför inte? www.kidneys.se MVH, E38B12 |
|
|
Det är både glädjande och rörande att så många har synpunkter och åsikter. Vi uppskattar verkligen Ert engagemang i frågan. Jag vill bara förtydliga att vi inte kommer att byta namn på sajten ytterligare en gång. Det är uteslutet som alternativ. Nu gäller det för oss att bygga varumärket AutoPower.se så den bilintresserade delen av befolkningen direkt vet vilket bilmärke sajten står för. Liknande har gjorts förr och vi har de bästa förutsättningar att åstadkomma detta. Namnvalet är ingen panikåtgärd utan det är väl genomtänkt med många faktorer att ta hänsyn till. Att man sedan har synpunkter på valet är naturligt. Det är ovant. Även för oss. Kom ihåg, det är bara ett namn. Vi har inte mindre frihet att utveckla sajten i och med detta. Tack för er input i vilket fall som helst och vad ni än tycker. Mvh /Janne |
|
|
Även om ett ytterligare namnbyte inte är aktuellt så tycker jag att www.BavarianPower.??? klingar bäst... (Förutom BMWPower) /Jens |
|
|
jag tycker det är störe att byta från bmwpower men bmw AG måste ju vara lite gode sur och trångsynt för att dom låter inte folken ha kvar namnet på den största svenska bmw sidan tycker det är väl bara bra att den heter bmwpower BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.