|
|
|
|---|---|
|
Någon som läst om nya Beetle RSI,en 3,2liters v6a på 224hk,0-100 på 6,75, 402m på 14,85 i och för sig rätt bra tider men PRISET 610000KR. Finns det någon som då INTE köper nya M3an i stället. Roger.... | |
|
Kan på rak arm komma på minst 20 andra modeller jag skulle lägga dem pengarna på.. Den är ju inte ens snygg!!!!! /dexx |
|
Soton |
Horribelt att ta 600000 för en folka med endast 225 hk. |
|
Då är Clio V6 mycket häftigare för halva priset, fast det är ju ingen BMW... Som en annan skribent nämner finns det mycket fina bilar för 600000kr. |
|
BeeMWe playboy |
Jag skulle köpa en beg BMW å ha jävla kul för resten av pengarna *garv* Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Skulle aldrig falla mig in att köpa en Beetle RSI.... Om jag fick en så skulle jag sälja direkt... M3:a för hela slanten! :-) Mvh Tobbe |
|
|
Sugen på en M5-V8! Vad kostar en sådan tro? |
|
|
Ja, VW kan inte räkna med att sälja allt för många RSi. Bättre köpa en ny M3:a och en låååång resa för pengarna! Jag trodde det var tryckfel när jag såg priset först. |
|
|
eftersom de bara tillverkar 250 av dem så blir det nog inte så svårsålt. 4 kommer till sverige ett gäng till museum så det blir inte så många kvar. raritet. men de kunde väl slängt i en större motor. chassit hade ju klarat det dubbla. Rydberg |
|
|
Ett Golf-chassi med 550hk!? |
|
|
Öh, förlåt, 450hk!? |
|
Prim |
Davve, har du missat Dahlbäck´s golf kanske? Den har visst lite mera hästar än så... Men jag ska inte förstöra diskutionsforumet genom att prata om VW. Det är ju BMW som gäller som alla som är här redan vet om, eller hur? |
Diesel_Power |
dahlbäcks golf är väl allt annat än orginal golfchassi ;) allt är väl specialbyggt i titanium å annat mysko material som får en annan å grina blod över prislappen Turbo Diesel är det enda rätta |
|
Prim. Dahlbäcks Golf är allt annat än en Golf under skalet. Rörram fram och Audi S2 bak. Däremellan sitter Audis Quattro-system och spisen som driver runt det hela är en Audi 5-cylindrig IMSA/rallycross-hybrid. Bland mycket annat... Över 800hk! /David |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.