|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det är någon i ledningen eller de som bedriver denna sida som har utfört någon protest mot namnbytet? Att kämpa för det och verkligen visa att sidan gagnar BMW AG och det inte handlar om något varumärkesintrång. --- Min 318iS finns på Länk | |
|
Hmm, håller väl med lite granna, iaf undrar jag varför man byter? Skall vi gå över till ett forum för alla bilar och lämna BMW kanske? /M |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
har tyvärr inte varit här på länge pga att man köpte(ursäkta svordomen)s4 biturbo....(som jag har sålt i väntan på em BMW)å ser att d står autopower.se:/ besviken e man....... |
|
Ja nog blir man lite ledsen i ögat! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Auto, vad har det med Bmw att göra? Kunde väl ha döpt det till Bimmerpower eller nått.. Trist. |
|
|
Auto = bil Power = kraft Autopower = bilens urkraft = BMW (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Enligt svar från BMW i Sverige finns det möjlighet för sajten att heta igen BMWpower om man bara söker tillstånd att använda namnet BMW. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Les side nr. 8 i den andre tråden om dette emnet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.