|
|
|
|---|---|
|
Vet att 325 Coupé och 4-dörrars har från -88. Men vilka andra? Finns det någon nyare 318 eller 320 som har det? | |
| Batteriet paket? | |
|
Oj, ursäkta mig. Vet inte vad jag tänkte på när jag skrev det där. Såhär skulle det stå: Vilket år började BMW placera batteriet bak och i vilka E30 ? |
|
|
Bara 325i och kanske M3. 318i och 320i har det fram alla år. touring och cab kan som alltid skilja, har sämre koll på dem. |
|
|
Bara 325i och kanske M3. 318i och 320i har det fram alla år. touring och cab kan som alltid skilja, har sämre koll på dem. |
|
| Jag har batteriet bak på min 87:a | |
| Jodå. Batteriet sitter bak på M3. Men på min 320 -89 gör det inte det precis som ILiveToRide skriver. | |
| 325 touring har det fram. | |
|
Man tackar.. Min 320 Touring har det också fram.. |
|
| På min 320 -94 finns inget batteri fram. | |
|
Stoner: Kan bero på att du äger en E36 och det var E30 det frågades om. Alla BMW E36 med 6cyl motor har batteri bak. Men som sagt, frågan rörde ju E30. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
324td:n har det bak helgonet |
|
|
325 touring -89 har det bak Länk Länk |
|
|
imix kanske bara gäller ix modellen då för min 320 touring och min gamla 325 touring har batteriet fram! |
|
|
imiz: vafalls! Bak?? Denna bil jag refererar till är en 325 touring 88:a med batteriet fram. Skumt |
|
| Såg inte hela rubriken på första sidan :-) | |
|
som sagt har alla 325 E30 batteriet bak som standard...men de finns ju även fästen för att ha ett fram!! Vill ha E30 igen!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.