|
|
|
|---|---|
|
Eller allra helst hos åf. i sverige. Länk Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk | |
|
Nej, men de såg bra ut så jag hoppas att snart få se dem i Sverige. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
inte snyggt tycker jag, original ser mkt bättre ut! |
|
|
Måste hålla med Matrox. Vilket inte hindrade att jag sökte runt en hel del, man vet ju aldrig vad man hittar på vägen. Känner någon till Carfashion.se?? Är de seriösa?? Utbudet är ju maffigt... /Caspar |
|
| Håller med Matrox, inte snyggt alls. | |
| håller med Matrox oxå. Lite för vulgo | |
|
Håller med: UGLY! //Svebba BMW Z Power |
|
|
Nu var det inte era åsikter jag var ute efter... =) Blir det köp kommer nätet att lackas i svart. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Caspar: Jag har handlat av Carfashion ett par gånger och dom har varit jättetrevliga och hjälpsamma. Det har dock tagit lite längre tid att få grejorna än vad de har lovat, annars bara positiva erfarenheter. /Kenneth |
|
|
Fredrik, Jag såg att addressen till denna sajt är .an Låter som Holland ( .an är hollands svar på svenska .nu) Varför inte mejla till dem och fråga? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Aha! Jag antog att firman låg någonstans i staterna. Får se hur jag gör, har tänkt om lite. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
.an är alltså dem holändska antillerna men används i holland när .nl är upptagen i och med att det administreras av sama myndighet. I detta fall så ser även namnet i "kontakt" att vara holländskt men att priserna är i USD kan även tyda på att deras hyuvudmarknad är i USA. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.