|
|
|
|---|---|
|
Gnuggade ögonen ett antal gånger när jag såg den här... Länk Måste bara undra vad i h-te är det för fälgar?? Ser ju ut som dom har tejpat fast bakfolie el nåt=// Hoppas ingen blir inspirerad.. Mvh/Soki Ny bild 22sep- Länk | |
|
Var fälgarna verkligen det första du tänkte på när du såg den bilden? //Thorssa |
|
|
Den bilen var onekligen totalt förstörd. *tyst minut* MVH Morgan. Länk |
|
|
fyfan vad fyl BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
| Det är ingen BMW..... jag tror den är en honda | |
|
Soki, det kallas krom! ;)) /Manray/ |
|
| hehe!! | |
|
Jepp, det är honda(acura) integra med påklistrade bmwnjurar Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| Jeg vil bare dø etter å ha sett noe slikt. | |
| Den var ju grym.. skulle inte vilja köra den själv såvida jag inte skulle glida upp utanför nån galapremiär i hollywood.. | |
|
Aaaa jäklar jag ser ju det nu att det är en honda. Visst gillar vi krom men att limmafast 7st kakformer på vardera fälg är väl lite överdrivet el vad säger du manray?=P Kanske skulle passa din förövrigt sk-tsnygga E39a.;o) Ny bild 3okt- Länk |
|
|
Soki; Haha, 7st. kakformer e nog lite för mig också! ;) Men lite krom i fälgkanten sitter aldrig fel! :) /Manray/ |
|
| Lite för MYCKET för mig också ska det stå...;) | |
| Lite för MYCKET för mig också ska det stå...;) | |
| Hybryd eller hybrid, vilketfall som helst ger den huvudvärk. | |
|
Asså, varför VARFÖR ! vad ska dom bevisa liksom, hej här är jag, titta vem som kan total förstöra, en bil för över 100 000:- hahahahaha..... cp skadade idioter !!! |
|
|
De tycker nog att deas bil är det läckraste de sett på 4 hjul. Man kan aldrig diskutera smak. Men jag störs lite av Wannabe grejen med fasttejpade bmw emblem på olika andra märken. Tror de att ngn går på att de har en BMW eller vill de bara göra sig lustiga, jag vet faktiskt inte... |
|
| Klart det går an å diskutere smak. Men dette er jo ikke spiselig overhodet. Jeg liker ikke mais - ok - men skulle reagert hvis noen spiste skit til middag. | |
|
Kanon bra sagt Morten! Förstår att BMW värnar om sitt varumärke när man ser dessa groteskt vidriga plastic padding bilarna! Skulle aldrig få för mig att sätta mig i nått dylikt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.