|
|
|
|---|---|
|
Hej! har en kompis som i en nödsituation var tvungen att köra för fort på en sträcka där det finns hastighetskameror...han hade visserligen förstånd nog att hålla sig inom körkortsgränsen...han kommer givetvis att överklaga böterna då det antagligen finns skäl nog till det vid en prövning men han måste väl vänta tills en evenuell bot kommer...om nu kamerorna var aktiva vid tillfället... vad jag undrar är hur mycket böter han kommer att få om han får det....det var en 90 sträcka och han körde ca 120km/h... har letat här och ute på nätet men inte hittat nåt ställe där man kan läsa ut hur mycket stålars det kostar...borde finna snån tabell nånstans...finns antagligen...men att vi inte hittar den:) vore väldigt tacksam om nån kunde svara på det! Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! | |
|
Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B de var en bra sida ! |
|
-Daniel- |
fick 1600 för 28 för fort så det borde väl hamna där nånstans din kompis borde ha täckt lite av ansiktet eller nått så hade han ju sluppit böterna helt (om nu kameran var aktiv) |
|
Johan B:: tackar för den...otroligt bra sida faktiskt... -Daniel-:: det var som sagt en nödsituation så det var inte nån vanlig buskörning...vet inte om JAG tycker att det verkar så smart att köra som en tok samtidigt som man ska skymma ansiktet...men det får nån/några andra diskutera i dom andra trådarna.....inte då dyrt som jag trodde faktiskt...men klart att 1600 spänn kan man ju lägga på nåt mycket roligare:) om nu nån/några av kamerorna var aktiva, hur lång tid kan det dröja innna boten kommer?? Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Lita inte allt för blint på denna sida, det verkar vara gamla uppgifter där. Bilbälte idag är 600 kronor ej 300... Vänligen Tommy NoFear |
|
|
Det står på sidan att uppgifterna inte är uppdaterade! Däremot står det en hel del annat matnyttigt där! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.