|
|
|
|---|---|
|
någon som vet en sjyst sida med rattar till e34-95 , min är så j-vla sliten o ful. | |
Paap Reeder |
Hej! Har Du en läderratt kan Du renovera den själv. Min blev som ny? Tog några kvällar att smeta på diverse vätskor. Bor Du inte i Stkhlm kan Du ringa till och sedan skicka ratten till Skinndoktorn. MVH /// Paap R |
karlerik |
hej bor i sthlm ..o var bor den här doktorn? Roger |
Paap Reeder |
Hej! Skinnmöbelservice i Barkarby 08- 760 83 70. Lämna ratten till honom och hälsa från silvermetallic M535 som var där förra veckan och som han provade sin metod på: att det blev KLOCKRENT helt NYSKICK. Han vill nog ha ratten över natten tror jag. MVH /// Paap R |
karlerik |
Tack för svaret..men reparerar han ratten ngt.syr en söm eller ..eller är det bara reng. Roger |
Paap Reeder |
Hej! ....vet ej. Men eftersom han fixar skinnsoffor kan han väl sy på en ratt..? MVH /// Paap R |
Mowgli |
Har en träsportratt till salu. Något mindre än den som sitter ursprungligen. Hör av dig om du är intresserad. /M |
|
vill ha med airbag i |
|
| hänger på tråden här..skulle vilja ha en ratt som kommer längre bak (har mkt långa ben), med bibehållen airbag funktion,tips? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.