|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
sådär ja, då ska bilen ställas bort inför vintern, å tanken är den att den kommer att bli omlackerad till våren, är som i valet å kvalet om man ska köra på samma färg som nu (alpinvit) eller om man ska köra på nån annan färg, tänkte bara höra med er andra för skojs skull, vilken färg tycker ni passar bäst på e34:an? själv har jag ju fastnat för daytona violett, med grått kjolpaket, som många m5:or har, men samtidigt känns det som att man vill ha nå som inte nån annan har.. =) Mvh Björn | |
|
Ett tips om du vill bli ensam... Med en SEDAN.. Min färg heter 289 och jag har INTE sett NÅGON BMW med den färgen. (mer än min då) Den måste vara ovanlig. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
jo, den är helt klart fin din färg, den är en klar konkurrent till färgvalet. =) Mvh Björn |
|
|
Naturligtvis är min färg vackrast så den ska du inte ta.. Vill vara själv! Luxorbeige heter den... MUMS! Två bilar är fler än en.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Calypsoröd och daytonaviolett är mina favoritfärger. Sedan finns det en individualfärg som heter Moramatallic som är ett strå vassare. Kolla M5an i repet om trafikmagsinet. ///MVH Hasso Länk |
|
Såg en guldfärgad E34 av okänd modell här i stan för ett par dagar sen .... kom på att jag har nog aldrig sett nån guldfärgad E34 tidigare. Tyckte inte det passade så bra på E34:an. .::.::.::.::.::.::.::. Min bil@Länk |
|
|
å jäklar hasso, jag håller med dig till fullo, Morametallic bräcker min favorit daytonaviolett, den var grym! fast den kostar väl multum att få påkastad på bilen, men det ska kollas upp iaf! =) Mvh Björn |
|
|
De mörka röda är fina även de blå men visst individual färgerna är i en egen klass kan bara hålla med Hasso (som vanligt) Länk |
|
| E34:an er min gamle drøm. Den skal være grå (vet ikke hvilken gråfarge jeg tenker på, men den er utrolig snygg på e34), ellers er sort å foretrekke. Fordelen med sort, er at alt annet (plast, evt fangere osv) går i ett med bilens farge. | |
|
Morten M Arktis silver Metallic va? ;) .::.::.::.::.::.::.::. Min bil@Länk |
|
|
Majk: Din är inte GRÅ! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Svart helt klart! Själv är jag oerhört tänd på en E30 325, svart med skinnklädsel! Finns sådana månne!? Oerhört snyggt med svarta bilar!! Tycker jag! |
|
|
Micke Olsson Messerschmitt ... kanske på norska ;) .::.::.::.::.::.::.::. Min bil@Länk |
|
|
Micke Olsson okej då ... inte grå men fräsch i alla fall ;) .::.::.::.::.::.::.::. Min bil@Länk |
|
Aggrosurf |
OOO den Klarblå metallic som M5 kom med på E34 nerlackad i silver, inte mycket som slår det. Den kaneloranga E34 du såg var nog en ljud byggar bil(M5 om jag inte minns fel) som lackades i volvos metallic. Även stolarna har samma färg ///M artin |
|
Aggrosurf Var det ang. mitt inlägg om den guldiga E34:an så var detta inte nån ljudbyggarbil ... tvärsäker på det och färgen var guld. Vet vilken M5:a du tänker på ... Saffran heter den volvofärgen och är grymt läcker tycker jag. .::.::.::.::.::.::.::. Min bil@Länk |
|
Aggrosurf |
Saffran just det så hette den tack.. ja den har en go färg. Man tog ju förgivet att det var de du såg... trodde inte det fanns någon som lackade sin Bmw i guld. (ryser) |
|
Dunkelgrün 289. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Men glöm INTE klarlacken som BMW gjort.. Den är sjukt känslig mot tvättrepor. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Aggrosurf Tror det var original faktiskt ... såg så ut på lite håll i alla fall. huuuuu ... ingen färg som tilltalade mig. .::.::.::.::.::.::.::. Min bil@Länk |
|
ormen |
British Racing Green är snyggast! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.