|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
bm: Intressant effekt, 170W har jag aldrig hittat på några halogenlampor för bilbruk. Är det riktig elektrisk effekt eller påstådd "ekvivalent" ljusstyrka a´la PIAA? Tillverkare? FP |
|
|
Hej folke. du hade rätt det vara"bara"130W.han som sålde dom hade skrivit själv på förpackningen 170W ett praktikal joke åt mig Dom var av märket phoenix H3.a20:-st.men det blev ju ändå en jäkla skillnad. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Huvudsaken är att du är nöjd med ljuset. Phoenix är tydligen en Indisk lamptillverkare Länk De har bl.a 130W H3 lampor. Jag sätter en peng på att det är 80-100W lampor designade för lite lägre spänning, därav det kraftiga ljuset och den korta livslängden, de anger själv 30 timmar. FP |
|
|
30 timmars livslängd vilket fynd jag måste ha gjort.faan jag kan aldrig göra en bra affär. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
Tack Ravve ! Tog rygg på din kombination och blev jäkligt nöjd, synd bara att det verkligen syns att mina lycktglas har hängt me i 22´mil tup ordentligt blästrade :-( // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Adrenalin Om du inte vill köpa nya lycktglas så går det att polera upp dom med autosmarts easycut och använd en poler maskin typ cyclo sen är det bara att nöta på,ju längre destom bättre det blir bara bättre om man låter det bli varmt.man kan "ducha"lycktglasen med vatten medan man håller på jag hjälpte en med sina lycktglas och jag blev positivt förvånad över resultatet. Länk ------------ Lass dir raten trinke spaten |
|
|
Se där ! Eeeee.... då misstänker jag att det är bäst att montera loss dom först. Hur går man tillväga då ? ska hela klabbet bort eller går det att få bort tackglasen bara ? // CB. Me tummen uppe vid armbågen !! :-)) Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Vi gjorde det med glasen på plats det gör absolut inget om det kommer på lacken för det är proffsmedel för repig lack,husvagnsrutor.har polerat många snöskoterrutor med otroligt resultat , det innehåller inge slipmedel därför är det bra om du håller på länge och ofarligt om du råkar polera lacken.lycka till med nötandet. Länk ------------ Lass dir raten trinke spaten |
|
|
Tack för det. Nu e de bara ett probs kvar...... vart får man tag i deras produkter i sthlms området ? // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Glöm det ! såg att både Micro å Calle sålde deras grejer. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Du måste kontakta någon recond firma finns väl ett par i Sthlm,tyvärr så går den inte att köpa i vanliga butiker läste förövrigt på flaskan att den heter:Autosmart easycut kemisk rubbing. Länk ------------ Lass dir raten trinke spaten |
|
|
såg faktiskt en volvo 745 igår och den lys blått undrar vad det var för lampor MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.