|
|
|
|---|---|
|
Var förbi "min" däckfirma igår och där låg mina vinterhjul klara! Blidde AEZ Dion 15" modell "inte så snygga men lätta att hålla rena", Länk , och Nokian Hakkapellitta 4 195/65-15. Har inte fått något pris men han sa att det skulle bli bra så det litar jag på. Filurar dock på att byta ut centrumemblemet till BMW istället för AEZ, blir det bättre? Men som sagt... nu får vintern komma då den vill, då åker jag bara in och får hjulen på bilen! :-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- | |
|
Hej dom var inte så fula fälgar Hakka tycker jag själv är dom bästa v-däcken speciellt när man sätter in en extra rad ståldubb. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
|
Du har fått mail. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
|
Det finns väldigt lite plats på moderna vinterdäck att skjuta i mer dubb. För där det inte sitter dubb orginal är det sajpat. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Jo visst är det så man kan trixa dit någon extra här o där på min v***o hade jag Michelin från -99 satte in 125 extra per däck huh vilket fäste det blev i traktorn. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
|
Sajpat? Hur trycker man i nya dubb? *BAWORAK* |
|
|
Man skaffar en vän som har en däckfirma han fixar mer dubb för en påse bulla. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
|
Sajpning är de tunna skårorna som är skurna i däcket. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.