|
|
|
|---|---|
|
På vilka bilar hittar man stora spjällhus? Vill ha ca 70mm helst! Tittade idag på ett uppgraderings 70mm till ford mustang men kostnaden är 2500 för ett sånt. Finns det någon BMW med feting spjällhus? | |
|
540 antispinn spjäll = 82mm invändigt. Sånt jag och bäckis hade förut.. Men nu har vi beställt billet spjäll från USA:) |
|
|
3,5 (kanske alla m30) har väl ca 68mm. mvh Kristian |
|
| Jo jag hörde att ni hade gjort det. 80mm va? Varför byter ni ut de? För syns skull eller? Vill ni göra er av mer era stora BMW spjäll nu då kanske? | |
|
Vi har ju sålt våra insug,så de finns inga såna kvar. Coolare med billet,därför lär vi ha det:) |
|
| Förstår det;) Är ionte så tät så jag kan köpa ett sånt tyvärr, men det kryllar ju av 535:or i landet så man får väl nöja sig med ett 68mm, det lär ju räcka ett tag i alla fall! | |
|
Ja för fan de räcker till 1000 hk! |
|
| Jag gav 500 för mitt 540 antispinnspjäll, leta på skroten... | |
| Fint, det sitter på e34 va? Sitter det en bosch spjälllägesgivare på dem med? Tror att jag ska bygga ett plenum efter er gamla design... verkade ju funka bra. Körde ni med 1,5ggr motor volymen efter den "hemliga" ******? | |
|
johankihl: Tjena..har ett spjällhus från en 535i-89:a liggandes..om det kan vara nått?! Mvh Jocke www.frid.cc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.