|
|
|
|---|---|
wiseguy |
Länk k, frågor som jag ställer till mig själv! 1. 190K? = Gratis 2. Är det verkligen 421 hästar på den maskinen ? 3. isf, vad lär den toppa ? 4. Ingår fälgarna i priset ? JAJA, har suttit och glott på den bilen i cirka 3 dar i sträck nu... |
| VILL HAA! | |
|
Johan_s: köp den! Men hur få in den? Länk |
|
|
Mjoo.. men då måste min säljas först, och det kan ju ta tid.. Den lär ju inte vara kvar då, om den är bra! |
|
|
Vilken årsmodell kan det vara?? Två bilar är fler än en.. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ser ut att vara dubbla kompressorer så 421 det är väl inte omöjligt Ess har ju 407 med en kompressor och ca 470 med intercooler. snygg:)) speciellt hjulen. ///MVH Hasso Länk |
|
Snygg bil, men tacka vet jag E38 B12, inga kompressorer eller turbos, bara REAL POWER :-) MVH; E38B12 |
|
|
Fin! En liten grej bara: Jag har aldrig sett en Biaritzblaumetallic i den kulören... |
|
|
Nä ingen konst gjord andning här inte B12 ska det va |
|
|
Det verkar vara en trevlig bil! Snart prutläge, den har legat ute i minst 2-3 månader. Köp och visa upp för oss nyfikna!! // CLiFF |
|
patrick0209 |
hej årsmoddelen är en 1998 för den är rigisrerad för fösta gången 05/98=MAJ 1998 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.