|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om bilderna varit uppe redan men lägger upp dom ändå! Skapligt snygg :) Skulle inte tacka nej precis..... Länk Länk Länk Länk | |
| Den var ju riktigt läcker ju. Skulle vilja se en annan vinkel på den bara så man såg hur bakvingen såg ut, den såg lite mysko ut tyckte jag. | |
|
stensth: Lite interiör + utifrån från sidan bilder: Länk /Wille |
|
|
Vill ha... My Bimmer is my mistress |
|
|
Här är en hyffsad länk... Länk Mums. Snyggare framlyktor, ja hela fronten är finare. Bakvingen är helt rätt på B7an. Gillar den mer och mer. |
|
| Verkar riktigt snygg, men det hade ju varit lättare att se om det inte hade varit så väldans inzoomat. | |
|
Castor, Tack tack, nu fick jag en uppsjö nya bakgrundsbilder att välja mellan :) Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Hmm, menade alltså bilderna i första inlägget. Syntes bättre hur den ser ut på resten av bilderna (länkarna), och jäklarns vilken fin bil! |
|
| Ja vingen var det ju inga fel på nu när jag såg den bättre. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag tycker faktiskt att den är ful, rund och bullig och plastig...tyvärr då jag annars dyrkar Alpina :-( /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Jag tyckte inte riktit om nya bmw ´n i början , men ..... Med Alpina hjälp så blev den då inte fulare . |
|
|
jag tycker att den är hel läcker... men har tyckt om 7 sen den kom... ___ |
|
| ja, den är ju bra mycket bättre än originalet iallafall. Men den blir nog aldrig snyggare än den förra 7-serien hur de än försöker. | |
|
Läcker som få har ansökt om löneförhöjning. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
|
Mer bilder: Länk |
|
| Tack för bilderna Gustav...intressant titt på drömmarnas horisont!! :-))) | |
|
En sådan kan jag tänka mig att köra alla dagar i veckan ;)) __ Länk |
|
| Inga dåliga bilder !!!! , mini cooper´n blev lite häftigare i schnitser´s version.... | |
|
Kan dom ta och sluta med den här terorismen någon gång.... Jag har inte råd att köpa någon av dom intressanta bilarna som dom har presenterat på sistånde Nya 6 serien, nya 5 serien, z4 och dom bara fortätter. Hur ska det bli när det börjar komma M moddeler av 5 och 6 serien eller när Alpina får tag i dom. Jag klara snart inte av allt det ha begär... Mvh Patrik |
|
|
Jag gillar den skarpt. Den var riktigt snygg. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.