|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en tysk importerad 525IA M från 1992 som tyvärr inte har nackstöd back, är det någon som vet om man kan eftermontera dessa ?? Fick tag i 2 st. igår och det känns på rygstödet som om det är djupa hål i mitten på båda sidorna men vill ju inte skära i tyget om inte det redan är förberedd Scandane | |
|
det är förberett jag har satt dit nackstöd i min men har du bara nackstöden så måste du även skaffa dem grejjerna som sitter bakom sätet d.v.d det som nackstödet ska sitta fast i annars e dem helt lösa. 200km/h-50km/h på 1s Länk |
|
|
okay tackar fäste är det sånna plåt detaljer som skall fästas inne i sätet eller ?? dom jag fick tag i är hela med som förutom metaldelen på nackstödet också har ett djupt plaströr som har 2 mutrar på varje som skall tryckas ner i plåten i mitten av rygstödet. Fästet som du pratar om har du då skurit hål och monterad uppifrån eller ??? Scandane |
|
Borg |
Har också eftermonterat nackstöden. Ta bort ryggstödet, sitter skruv som syns om man tar bort sittdynan sedan lyfter man ut ryggstödet. Skruva sedan fast fästena i plåten mellan kupé och bagageutrymme, skär sedan hål i ryggstödet för nackstöden man ser tydligt var, och sätt dit plaströret med de 2 skruvarna. Montera sedan ihop allt baklänges. Hoppas att jag inte glömt något, detta gäller en sedan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.