|
|
|
|---|---|
|
M3 inredning i skinn till bmw E36- 91-99 svart skinn som är är fint. Vad borde jag ligga på? 11.000 är väl inte så farligt, med tanke på att den e komplett å fräsht.. Kollar man på vanliga skinn inrdeningar ligger de på 6-8 tusen samt mocca inredningen till m3 ligger på 7-9000 så detta är väl inte så dumt va??? | |
|
Vad är det för skillnad på M3 inredningen och vanliga sportinredningen? M-färgerna i märket eller? |
|
|
11 000:- är nog inte helt fel pris, men jag har sett en del m3 skinninredningar för runt 7-8 000:- och mocka för runt 4 000:-. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
| Rent spontant tycker jag att de låter lite dyrt...Men å andra sidan så är dessa inredningar inte de lättaste o få tag i...Men runt en 8-10" får du säkert... | |
|
ILiveToRide: Stolarna till e36 M3 coupé (inte limo eller cab från fabrik), även kallade "Vader-stolar" är mer omfamnande och ser sportigare ut. Bilder som förklarar: Länk /Wille |
|
|
11´ är för dyrt. max 7´ om det är fräscha grejer, tycker jag alltså... |
|
|
okej grabbar ja vet lite om detta åxå & tackar för era reaktioner men max 7000 om det är fäscht??? låter ju inter klokt det är ju skinn, m3 sport stolarna inte original komfort lr vanliga sportstolarna. Anders S. det låter som det är va du vill ge för dem å de frågar ja inte efter men vad de är värda egentligen, men ja tackar för ditt inlägg tack så mycket. |
|
|
Maxey, Jag vill inte ge nånting för dom, jag har redan såna i min cabbe.:) Jag säger bara vad jag tror är ett pris som du rimligen bör få för stolarna. Vad du bör få för dom och vad dom är värda är i detta sammanhang samma sak för mig. |
|
|
WilleW: Så vanliga sportstolarna i E36 har inte justerbara sittdyna....alltså utdragbart stöd under låren? Tyckte också priset var väl högt jämfört med vad som förekomit på börsen de senaste månaderna. |
|
|
Jo, sportstolar har utdragbart stöd under låren men som du ser på bilderna så skiljer sig "vader-stolarna" från de övriga rätt markant. /Wille |
|
|
Ok. Blev lite fundersam... |
|
|
Maxey, Hörde att nya var på väg in, porrig färg var det också! :) Du tyckte att jag låg lite lågt i pris, vi får se hur det går. Självklart hoppas jag att du får vad du vill ha för dom men jag tror nog att det kan bli lite tajt med 11´ som sagt. Ha det! Länk |
|
|
haha ja får gå ner i pris lite granna då.. fetersom du säger det då.. hehe såg föresten din feta cab,, så riktigt bra ut , trr att ja såg den vi en statoil mack,, *he he* vi höres.. |
|
|
Det är inget riktigt skinn i Alcantara-klädseln...... // Rocco |
|
|
Hej. Jag gav 8k för en komplett M3-inredning med elstolar och skinn från en -97:a som var i bra skick. Mockainredningen brukar gå för runt 5k. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Anders S: En fråga bara. Är det inte vanligt sportskinn i din eller har du bytt? Ser så ut på bilderna... |
|
|
Hej, Jo, jag har vanligt sportskinn (tror jag det kallas). Alltså, ej dom som är unika för M3-coupen. Jag har dom som på denna bilden (m3-limo) Länk Min cabbe: Länk Länk |
|
| Rocco: Alcantara-klädseln har inget skinn alls utan tyg mock som var som tillval, anses som sportigare,, att det var till val visste jag inte förs ett halvår sedan. | |
| är det samma baksäte i m3:an som i de övriga e36:orna | |
|
Hej. Samma och samma.. det passar men som sagt, M3 har sina ///-ränder insydda i skinnet. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.