|
|
|
|---|---|
|
Jahaja... När jag tankade igår så uppkom de ett problem. När jag gasar på fullt så blir de som varv stopp liknande rörelser så att hela biljen juckar, och beter sig trött. Tänkte, eller hoppades på att de skulle va soppan men de e de antagligen inte. Vad kan felet va. Obalans i däcken? ja de har jag sen tidigare. Detta är mer gungande och känns som motorn tvekar lite. Ventiler? Jag har fått för mig att de är någe me ventilerna som krånglar även om jag inte vet varför. Den varvar ju fint annars. Sitter en ny kam i sen strax innan midsommar. Bakvangsbusning? Dålig sen tidigare. Kan detta vara ett förvärrat steg av detta mån tro. Alla tips god tages. MVH /Johan ____ Länk | |
|
Nån måste väll veta? gissa? tändstift eller dyl? De händer när jag gasar på från ca: 100 km/h o uppåt...i tid och otid...hmm ´ MVH /Johan ____ Länk |
|
|
Någe förslag... ide'er? Jag kan tänka mig att de är tändstift. va tros om de? MVH /Johan ____ Länk |
|
| Kom problemet bara så där när du hade tankat så skulle jag gissa på att du fick vatten i tanken,prova att byta bränslefilter | |
|
Ska kolla upp de genast... Kanske dags o byta stift ändå... problem lösare? MVh /Johan ____ Länk |
|
| På den 323 E30 jag ägde en gång lyckades jag få ner tomgångsbluddret så att den gick "smidigt som en 320" genom att vara extremt noggrann med ventilinställningen. Blev det ordentligt gjort efter den nya kammen?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.