|
|
|
|---|---|
myran |
vilka bolag är billiga på BMW Myran |
|
Har själv LF och tycker att d ligger i bland de billigaste. Ring dock och kolla med "alla" bolag. Skiljer grymt mycket... Lycka till Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
|
Det beror på om bilen är direkt importerad när jag skulle försäkra min 523ia -98 så sa. Aktsam tar ej emot direktimport. Länsförsäkringar sa att man måste vara helkund hos dom. Trygg Hansa vill helst inte ta emot men 8400:- för min. Folksam sa att det var inga problem 5000:- för min. då tog jag folksam ringde ej fler kanske borde jag gjort det. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
|
Jar ringde till Orginal Försäkringar igår och blev mycket positvit överaskad av den låga premien. 08-541 706 90 kostar ju inte så mycket att ringa. Aldrig mer färre än sex cylindrar ! |
|
|
Bmw orginal försäkringar kostade för mig 6700:-för mig dyrare men tack för tipset. Fråga först och du får många svar. _______ Länk |
|
myran |
Jag tycker att bmwpower kunde hjälpatill att fixa ett avtal många kunder=lågapriser skalbyta till bmw 540 alt.528schnitzer men 540 hamnar på ca 10 000:- med full bonus hoss folksam och LF. Myran |
|
Kollat med sockenbolagen?? De var billigast på min bil iaf... "To say no to BMW, is to say no to life." |
|
|
Usch å fy! Orginal Försäkringar ville ha nästan 25 tusen för mig :-( Det är ungefär 10 tusen mer per år än jag betalar nu hos Trygg Hansa... men som redan är sagt, ring runt till alla... det lönar sig alltid... mvh Robban |
|
|
Jag kollade med: If, Länsförsäkringar, Trygg-Hansa, Skandia, Sockenbolagen och Folksam. Det visade sig att Länsförsäkringar ändå var billigast för mig, så jag bytte inte bolag. |
|
| Original försäkring har höjt premien från 6000 -> 7000 -> 8400 nu... | |
|
Har en 325i - 91, import 97.. Kostar 5500:- på Folksam i min fars namn 8800:- ville dom ha på Trygghansa som jag har bil nummer 2 på.. Dessa priser gäller Helförsäkringar.. Nu står försäkr. inte på mig så klart..med tanke på att TH ville ha runt 30000 loppor och Folksam 23000..så de blev på min fars namn dom får stå.. |
|
| Har LF . Dom var billigast! | |
| Har LF . Dom var billigast! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.