AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
7.400

Ska jag byta?!

Sida 3 av 4
VIP
Köp Mercan helt klart, själv sålde jag min E46 M3 för jag tyckte komforten var bland det sämsta jag varit med om, fick ständigt ont i ryggen.

Mercan är ju en autobahnracer man ska ha där det går fort fram på fina breda vägar samtidigt som man kan relaxa som i en fin salongsfotölj.

M3an är lite turkracer över det hela och om några år ångrar du att du kanske behållde M3an för andrahandsvärdet är ju inget hurra för och sen så blir det fler och fler med bakåtvänd keps som kör dessa bilar.

Go for it säger jag...
Hur är du skapt när du ständigt fick ont i ryggen det finns bra läkarvård i Sverige

(Fråga först och du får många svar.)
_______
Länk
VIP
Jag är rädd för läkare...

Sanningen är det att jag kunde självklart köpt nya stolar till bilen som passar min rygg...
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag personligen skulle nog behållt BMW:n. För det är en bil mer i min stil. Jag är inte så väldans Merca imponerad. Men det är säkerligen en MYCKET brutal bil. Men jag tror ändå att M3:an är en roligare som skulle passa mig bättre. Så måste jag ju avsluta med. Vem vill egentligen ha en "stjärn opel"? ;-)

MVH Morgan.

Länk
Jag vill ha en stjärn opel helt klart! =) En Opel som har bättre andrahandsvärde och bättre komfort än Bmw säger jag inte nej till...=P

Ny bild 3okt-
Länk
Jag hade bytt....
Mercan är i god jämförelse med Alpina B12...
Det där snacket om gubb bil,, tror jag inte du behöver bry dig om med en sådan best!!!!

Micke..
Länk
Svårt val... mycket svårt...
En prioriteringsfråga.

Låter som ett mycket bra pris på Mercan dock...

MVH,
E38B12
dansguru
det är som att jämföra volvo saab 93 och volvo s80t6.
Visa användare
57
mr mpower
M4 GTS Clubsport -16
M2 DCT-17
Lamborghini Huracan -15
mercan mycket svår såld bil ,,och mycket tråkig ,har kört en snabb men tråkig
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Blev det klarlagt vilken motor bilen har?