|
|
|
|---|---|
Björra |
Är en BMW 535i från 1989 något att satsa på? Såg en idag som var jävligt fin och verkade juste! Va säger ni? Ska jag slå till? 38' är begärt. |
| Har en likadan själv. Det är en riktigt skön bil men räkna med lite småkostnader lite då och då. | |
|
Innan du gör nåt mer kolla försäkringskostnad så slipper du få hicka vid ett senare tillfälle.Annars är det en trevlig bekantskap som ger mycke bil för pengen.(välskött såklart) mvh/trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Hej! Finns massor av information angående 535:an i den fina sök inläggsfunktionen här i forumet..Prova den. T.ex. kamaxelslitage,oljerör(smörjoljeröret till kamaxeln)är saker du bör kolla extra noga. Kolla även den vagnens HC och CO värden. Beakta att servicen är gjord som den ska.. Lycka till! Mvh Janne. |
|
| Köpte en 535ia -89 för 3,5veckor sen, kan säga att det var mitt hittills bästa bilköp! Mycket skön bil, men jag lyckades hitta en som gått ca 15000mil bara, men fick vara utan AC! Men de är törstiga, min automat drar ca 1.4blandad körning, ca 1liter långfärd ibland under! Börjar man gasa lite för mycket så ligger man på 2liter+ | |
|
Det kostar att ligga på topp! Har en 535 -89:a själv och är nöjd med den! Har haft en förut och därför blev det en till. Enda problemet är att framvagnarna verkar vara dåliga på BMW! Men sånt går ju att fixa! 535:an är ju en tung bil, de flesta tror att det är nån jäkla racermaskin. Så trimning är ju ett alternativ om man vill få lite drag i den. Har en tendens att rosta runt tanklocket också, så kolla upp rosten på det eventuella objektet! BMW följer inte utvecklingen! BMW leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.