|
|
|
|---|---|
|
Hej! Måste plocka lös mina M lister som sitter på sidan av bilen.. Nu till frågan hur gör man för att få lös dom? Jag tror inte att det är riktiga M3 lister, för det står endast M... Hur sitter dom fast? Mvh Länk | |
|
Med pluppar på baksidan. Använd något ovasst, typ tejpad skruvmejsel. Var försiktig! Peta ut alla knoppar och lossa sedan listen, akta också så att u inte böjer listerna så att dom blir bananer efter att du tagit bort dom. |
|
|
Oki Nu ska jag ställa en dum fråga! -Du sa pluppar på insidan Du menar väl inte att jag måste lös med inredningen och peta lös några pluppar därifrån? Eller det är alltså bara att sticka in något som inte skadar lacken mellan listen och plåten och böjja lite försiktigt? Mvh Länk |
|
| Fösiktig är ordet !!!! Skulle göra det själv på min 316 å nu sitter nog listerna på bara två eller tre "pluppar" dom sticker direkt om du inte tar det varligt. Går säkert att skaffa nya men då ska man in å peta på insidan och strula. Lycka till och ovasst för lacken och varligt för "plupparna" va ordet. | |
|
Som sagt, mellan listen och plåten får du "bända" lite. Försiktigt!!! Ingenting är fäst från insidan alltså... |
|
|
Oki då ska jag försöka ta det varligt...men kanske inte alltför bra å va där å bända när det är så pass kallt ute, då blir säkert plupparna sköra och går av lätt...men men... Mvh Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.