|
|
|
|---|---|
|
ska importera en E34:a men vad är mest pris värd vill ha mycket pulver.....kolalt på en 540 variant....men lite dyra tänkte lägga taket på 30,000:- från tyskland.... Nån som har nått att säga och rekomendera vilken modell som är bäst och mäst prisvärd..?....aut eller manuell!? | |
-Daniel- |
jag skulle väl rekomendera 525an inte så farligt dyr i drift eller reprationer men det är klart det är inte samma driv som i en 540 men inte heller samma kostnader |
|
Jag är osäker på att det finns något att vinna genom att importera e34 till landet. Modellen är sönderimporterad och priser är riktigt hyggliga. Jag letade e34 för 2! årsen i Tyskland. Åkte landet runt o var nästan nere vid Munchen. Kollade på ett 20-tal bilar. Sönderkört eller priset omöjlig... Glöm inte att du måste lägga till knappt 8k för importkostnader, OM du har nånstans att bo där. Annars mer... Hur som helst, jag kom tomhänt... Köpte min i Sverige faktiskt... Sen har oxå priserna stigit efter euro övergången. Tänk 2 gånger. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Det är en ganska underlig fråga egentligen, eftersom de olika E34 modellerna vänder sig till olika målgrupper med olika krav. 518 har tex inte samma målgrupp som en M5. Vad har du för krav? Hur mkt kan tänka dig att lägga ut i inköp och hur mycket är du villigt att betala för driften? Hade jag kunnat välja utan att tänka på pengarna så hade Jag valt Alpina B10-BiTurbo eller kanske tom M5. "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.