|
|
|
|---|---|
|
Hej Hade 2 saker egentligen. Vad tror ni lönar sig; Sälja cabben min nu, eller vänta till våren? Nu är det få till salu, men oxå få köpare. Till våren finns det fler köpare och fler bilar. Samtidigt som bilen blir "1 år" äldre efter årsskiftet.. Någon som har erfarenhet från dom olika ljudpaketen i X5? Är det nån vits at jaga det stora systemet, eller är det så dårligt att man måste bygga eget ändå? På förhand tack! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Testa sökfunktionen =) Länk /Fredrik |
|
|
"Sälja AND cab AND på AND våren.." ? :-) Skämt och sido, jag hittade inget relevant faktiskt. Så jag prövar med ett inlägg. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Har du kollat min länk då? /Fredrik |
|
-BeeMWe- |
Lönlöst att sälja på hösten, bara fattiga däcksparkare(via email) som är ute då. Av erfarenhet när jag sålde min cab. |
|
fdahl; Hahaha! Det första man blir blind på är ögat va? Nej, jag såg inte din link för nu.. Där stog det en del förnuftigt. Hoppas att doktorn som kom och provkörde på söndagen köper bilen iallafall. Då blir det X5!!:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Jag håller också på lite halvhjärtat och försöker sälja min cab nu. Behöver något större. Utgår ifrån att den troligen inte blir såld nu dock... __ Länk |
|
| Till X5 räcker hifipaketet gott:) | |
|
Har fått in bud på min bil idag!! Yahoo. Om han bara svarar på telefonen ikväll, så blir det nog en X5a snart. Mums. Har redan börjat titta på annonser (dum som jag är). Stämmer det Asken, att det kom en större TV i X5an 2002? Den utan kassett alltså. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Tack för den kängan BeeMWe! ;-) "Lönlöst att sälja på hösten, bara fattiga däcksparkare(via email) som är ute då. Av erfarenhet när jag sålde min cab." Jag köpte min cabrio för nästan exakt tre år sedan och gjorde nog en bra affär. Jag ville köpa en cab och det är som sagt billigare att köpa på hösten än på våren. Jag sparkade inte på några däck utan provkörde 2 ggr (plus en annan cab provades emellan) och sedan blev det affär. Tror du får ut mer till våren om du ska sälja och kan vänta. /Patrik, 325i cabrio -94, BMW CS 4096 Länk |
|
|
Yahoo! Då är caban såld! Nu väntar jag bara på att hitta den ultimata X5an. Bensin eller diesel är frågan. Mina krav är för närvarande; Silver, svart eller mörkblå, sportpaket, navi/TV och webasto. Nån som har några inspel? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
-BeeMWe- |
325cabrio: Hehe varsogod :) Man får mycket bud på 15 papp och liknande. Jag köpte min på sensommaren och sålde den för 10 papp dyrare på våren sen så man tjänar lite på det. Otroligt kul bil var det iaf... Sugen på en igen. |
|
Nä, det är inte lätt nu...behöver bli av med bilen fort pga - hrm - relationsproblem, men man får ju alla möjliga idiotförslag... Inte ger jag bort den, även om den går billigt! Det lustiga är att av kanske tio som svarat på annonsen har TRE stycken haft en 540T-98 (!) i inbyte, och tre till med E-klass Merca, en 280, 320 och 430; sedaner allihop... ___ BMW CS #5221 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.