|
|
|
|---|---|
wiseguy |
tjao, snart är denna bil 10 år, är det någon mer än mig som tycker att den är gudomligt fräsch ? OCH VÄLUTRUSTAD!!! Länk |
wiseguy |
Ja, just det, det är en E32a MED TV! |
|
MUMS! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Vilken orgie i knappar på växel konsollen! Och de finns fortfarande de som påstår att de har en fullutrustad E32 tillsalu :)) Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
snacka om fullsmetad!!! FKA Bmwlover You can call me Putte!!! |
|
Paap Reeder |
Hej! Litet dämpad glädje kan det dock bli när väl den årliga skatten kommer från V.V. Vad kan denna pjäs väga? MVH /// Paap R |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag fick den där starka vill-ha-känslan igen. Jag struntar fullkomligt i försäkring, skatt och vad det nu kan vara som är dyrt på den. Jag vet, inte så förnuftigt, men det är det väl egentligen inte att ha en 750 överhuvudtaget? ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
För att inte tala om hur mycket soppa den vill ha med den vikten. Men visst är den läcker, den vore allt någonting att ha, speciellt med tanke på alla bilkapningar :-) |
|
|
Den skulle jag nog nästan kunnna tänka mig! |
|
|
Vilken underbar bil! Älskar inredningen MVH, E38B12 |
|
| Kul om en så unik bil hamnade hos någon entusiast här på boarden! | |
| Wunderschönh ! | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
wadel: Strunta i B12 5.0 och köp den istället ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Pansarglas också, slipper man de förhatliga stenskotten en gång för alla ;-) //Lövet |
|
| Kan bara hålla med, man fick verkligen en vill-ha känsla i magen. Sanslöst trevlig läderinredning, men så är jag också svag för ljust läder. Extra kul att se alla detaljer, t.ex. är rattstångskåpan inte svart utan beige precis som resten av inredningen. TV:n såg antik ut men det skulle jag kunna leva med. Och med pansar och det tjocka glaset som medföljer en pansarutrustning måste den ju vara sagolikt tyst att åka i... | |
mackan325 |
Häftig! Men säljarens språkbruk var inte direkt förtroendeingivande..... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.