|
|
|
|---|---|
|
Hej har M3 CSL en CSL emblem på stjärten? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Oh yes. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Det står CSL ganska smått efter ///M3 samt även CSL på de små emblemen i side-ventsen i framskärmen. | |
|
hmm. skulle det inte se bra ut med Z3 CS på min ? ( C för coupe S för Supercharged) Sugen på kolfiberhuv...då skulle man ha CSL :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Enligt uppgift kan man inte köpa några som helst delar till CSL:en utan att visa att man äger en sådan m h a chassinummer etc. Antar att detta inkluderar emblem...? | |
|
men det är ju så med många exklusiga bilar BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Jag har sett foton på USA ägda 3x0i coupér (inte M3 eller CSL) som haft CSL baklucka, så på något sätt går det att beställa CSL delar utan att själv ha bilen. Mvh /Wille |
|
|
För mig personligen är det kränkande om att köpa delar som inte tillhör själva bilen t.ex. en 318 med CSL delar, jag tycker det är brist på respekt av andra som har CSL eller M3. Jag vet att det går att köpa lösa delar "oseriösa" försäljare. de seriösa beställer delar via registreringsnumret så att det går rätt till. Det är bara min egen uppfattning.. |
|
| Liknande scenario finns på delar till ex GT2 av annat märke. | |
|
Men varför skulle man vilja att det står CSL på bakluckan om man inte äger en sådan bil? Dekaltrimmar man åt fel håll kan man hänga på vallåkra tycker jag..... /J |
|
|
Johan: läs tråden. Det är bara C och S jag är ute efter. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.