AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.634

Autoconsult i Karlstad.

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Hej, jag undrar om ngn har erfarenheter av Autoconsult i Karlstad.
Petra och jag har nämligen skrivit kontrakt om min bil, hon köper den osedd vilket jag finner lite märkligt.
Nu är ju inte det ngt problem med min kärra men det kan ju inte hon veta...
Skall jag vara orolig för att betalning och sånt inte funkar eller?
Bilen hämtas med transportfirma hos BMW bollmora.
Jag har sagt till henne att bilen inte rullar upp på släpet utan att betalningen finns på mitt konto, men man blir ju lite nervös...
Så om allt stämmer så är min bil på väg till Karlstad imorgon vid den här tiden. Och jag är BMW lös för ett tag.
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Hon ska vara stabil vad jag hört, tillskillnad mot alla andra "BMW-importöret" här i byn.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Precis, Den och Autowåx är väl dom seriösa som sysslar med BMW resten bör man nog akta sig för.....
Asken
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Trevligt.
Jag sökte lite här och hittade inget negativt, bara rekommendationer.
Jag hann precis stoppa lackeraren från att börja, då hon ville köpa bilen som den är och fixa lackningen själv(egen lackverkstad, inte sprayburk...)
På så sätt så kan hon nog få bilen till ett bra pris, eftersom Folksam betalar skadorna till hennes firma.
Fa
227
Falcon
325 -93
Finns det ngn hemsida?
Länk

Jag har också bara hört positivt om Petra, inte den billigaste firman att köpa importbil av kanske, men det känns väldigt seriöst.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Affären klar och allt funkade bra, pengar på kontot, bilen hämtas med transport i bollmora under dagen.
Så nu är jag BMW lös
Visa användare
116
dan74
330Ci -03
(Blåser liv i gammal tråd igen, hellre än att starta en ny...)

Nå'n som vet ifall Petra och Autoconsult fortf. är aktiva? Har inte haft kontakt med henne på säkert över 5 år.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.